Assistentin työnkuvaan kuuluun niin toimisto kuin tuotannon tukitehtäviä. Päätehtävinä ovat varaston hallinta, laskutus, henkilöstöasiat sekä palkka-asioiden hoito yhdessä ulkopuolisen palkanlaskennan kanssa. Lisäksi toimeen kuuluvat monipuoliset ja vaihtelevat työtehtävät mm. näytteidenkäsittely, tuotannonohjausjärjestelmän ja muiden käyttöjärjestelmien pääkäyttäjän tehtävät.
Tarjoamme mielenkiintoisen työpaikan uudella teollisuudenalalla sekä monipuolisen työnkuvan, jossa on mahdollisuus ottaa iso rooli pienessä tiimissä.
Edellytämme hakijalta oma-aloitteista ja reipasta työskentelytapaa sekä hyvää organisointi- ja priorisointikykyä myös paineen alla. Tehtävässä vaaditaan hyvää tietotekniikan osaamista sekä MS-Officen hallintaa. Sujuvaa englannin kielen taitoa tarvitaan sidosryhmien välisessä kommunikoinnissa.
Vakinainen työsuhde alkaa myöhemmin sovittavassa ajankohdassa. Koeaika on kuusi kuukautta.
Työaika on päivätyö.
Lähetä ansioluettelon ja palkkatoivomuksen sisältävä hakemuksesi kirjallisesti 11.9.2020 mennessä sähköpostilla osoitteeseen:
jani.rissanen@greenfuelnordic.fi.
Jani Rissanen 040-5408441
Hakemusten käsittely- ja valintaprosessi on käynnissä koko hakuajan.
Kuinka voimme auttaa? Täytä alla olevat kohdat, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.